Sidor

måndag 14 mars 2011

Bryan Ferry, Promotion & så lite migrän på det

Hej alla vackra människor!

Vaknade med världens migränanfall imorse. Det händer inte så ofta nu för tiden men när det händer så händer det ordentligt :-(
Kl 09.00 släpptes biljetterna till Bryan Ferry konserten på Cirkus. Var ju bara tvungen att försöka haffa ett par biljetter. Så jag halvlåg i sängen med en handduk fylld med is på skallen & en hink (in case of emergency) samt datorn i knät & telefonen vid örat. Belöningen kom 09.07 då jag var lycklig ägare till 2 biljetter :-) Slocknade direkt efter & vaknade med mitt headset fortfarande kvar på örat & datorn på magen.

Däven & lite omtöcknad efter all skallebank tog jag mig in till East på Stureplan för en lunch med Pr-Birgitta. Diskuterade skivrelease & singel/musikvideorelease. Nu börjar det kännas att vi är på gång. Spännande & pirrigt!

Ciao Annis